onsdag 19 december 2007

Jahaaa.....

Grymt irriterande o lägga upp bilder här *suck*
Man måste ju hålla på o justera mellan varje bild.. O enda sättet som jag kommit på som är bra är att ladda upp alla bilder i rätt ordning i en o samma veva..
Om det finns ett annat (BÄTTRE) sätt så 'please tell me'!
Hur som helst så sov jag i min lägenhet i helgen... Fredag - Söndag.. Fredag med Sezzan och på Lördagen kom även Neo.. Jag o jyckarna alltså *fniss*
Fick en hel del pyssel gjort oxå... Har lite bilder med här i bloggen ;-)
Första bilden ut visar hur det kan se ut när jag sätter igång o pysslar..
Men detta är bara lite, nu har jag ännu ordning på mina grejer ;-)
Kaffekoppen är alltid med på något konstigt vänster *Ler*
Det här ska bli en julklapp.. änsålänge bara vitmålad på bilden..

Nu har taket fått sin svarta färg.. I skåpet finns 2 st krokar, så det är inte för nå stora nyckelknippor inte hehe...


Tändsticksaskar med husmotiv på... Är det 2:a året jag är inne på att måla dom tro?
På de 2 till vänster har jag klistrat fast 3 stenar.. ska föreställa en ö ;-)

Baksidorna är olika..


2 stycken närbilder på
en ask, bild från båda sidorna..
Det är petigt att måla på tändsticksaskar... Dom är så små...

O när jag hade pysslat en massa så va jag oxå tvungen att slå in en massa :-)
Försöker få presenterna att se lite fina ut ibland ;-)

Vart rätt snyggt med snöflingan där va? Tänk vad julgrans dekorationer kan göra mycket hehe...

Målat en tändsticksask till mamma.. Drog några vändor med limstift på motivet o sen strödde jag på självlysande "sand" med snyggt glitter i =D Tyvärr syns inte glittret alls på bilden utan bara gruset (som är vitt i ljus)..

Andra sidan av asken. Hoppas mamma blir glad åt presenten..


Gjorde en snygg inslagning och använde asken som dekoration ;-) Ni kanske kan se hur jag trätt bandet igenom asken.. Smart tips för de som vill ha något snyggare på klapparna än trista god jul etiketter... ;-)
3 paket under min gran... När får jag dit resten tro?? ;-)


O så va det ju julkort som skulle skiravas och läggas i kuvert... Vissa kuvert fick jag lust att pynta lite ;-)








Julgrans deoration har kommit till användning igen hehe...
Och i söndags va det 3:advent!! Fy sjutton så tiden går fort!!!! Så här fint lös min adventstake =)


2 kommentarer:

Mamsen sa...

men herregud människa hur hinner du med allt så underbart fina saker du grejar med kram mamsen

Mamsen sa...

Men herregud mäniskla hur hinner du med allt så underbart fina saker du gjort kram Mamsen